Shop Mobile More Submit  Join Login
Say hi to birdie by ZalyHeartlessTigress Say hi to birdie by ZalyHeartlessTigress
Okay, so apparently my friend can take a big ass dog on her vacation, but can't carry this small cockatiel with her. Okayyy! :confused:
She wanted me to take care of him while she's away.........And I don't even know his name for God's sake :XD: I will just call him Johan :D

Add a Comment:
 
:iconellaemmaennea:
Ellaemmaennea Featured By Owner Jul 13, 2015  Hobbyist Artist
Omg I have a bird like that to! He loves to ask about something...forgot what it was though.
Reply
:iconzalyheartlesstigress:
Maybe he's just asking for food :XD:
Reply
:iconellaemmaennea:
Ellaemmaennea Featured By Owner Jul 13, 2015  Hobbyist Artist
Nope.
Reply
:iconzalyheartlesstigress:
What is he asking for then? =P
Reply
:iconellaemmaennea:
Ellaemmaennea Featured By Owner Jul 13, 2015  Hobbyist Artist
I think he is asking "how are you", or eaither he is saying good morning...
Reply
:iconzalyheartlesstigress:
Oh, yeah, parrots usually say that :D
Reply
:iconellaemmaennea:
Ellaemmaennea Featured By Owner Jul 13, 2015  Hobbyist Artist
Oh, lol XD
Reply
:iconapplejack-1982:
Applejack-1982 Featured By Owner Jul 13, 2015  Hobbyist Artisan Crafter
Very nice and cute bird, I like so much specially her hairstyle! Wink/Razz 
Reply
:iconzalyheartlesstigress:
It's HIS hairstyle, but yeah! :D
Reply
:iconapplejack-1982:
Applejack-1982 Featured By Owner Jul 14, 2015  Hobbyist Artisan Crafter
Oh, sorry for the mistake, I'm not perfect, but thanks for the advice :XD:
Reply
:iconzalyheartlesstigress:
No worries, it's okay =P
Reply
:iconaustinwolfduck:
AustinWolfDuck Featured By Owner Jul 13, 2015
I love cockatoos! They always repeat what you say! Aslong as you don't say something messed up! 
Reply
:iconzalyheartlesstigress:
But cockatoos are also very noisy when they grow up, I honestly prefer budgies =P
Reply
:iconneonthebluedragoness:
NeonTheBlueDragoness Featured By Owner Jul 13, 2015  Hobbyist General Artist
A bird! :3 
It doesn't really make sense why she couldn't bring both the dog and bird....
Reply
:iconzalyheartlesstigress:
Yaaas! :meow:
I dunno, maybe she doesn't have a space for that cage..........or birds are not allowed on the place where she is right now.........onion head 'so what' 
Reply
:iconneonthebluedragoness:
NeonTheBlueDragoness Featured By Owner Jul 13, 2015  Hobbyist General Artist
That would make sense...
But still, she takes her dog. :/ That's a lot to handle when on vacation, lol. 
Reply
:iconzalyheartlesstigress:
I don't know why, really, I would lie :shrug: I'm quite enjoying time with her parrot :iconpyongiluplz: 
Reply
:iconneonthebluedragoness:
NeonTheBlueDragoness Featured By Owner Jul 13, 2015  Hobbyist General Artist
I'm jealous. I've never been able to have a bird, much less take care of one.... But still I'm glad you're enjoying his company. ^_^
Reply
:iconzalyheartlesstigress:
Well, I had three when I was young and thanks! :icondragonshy2:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 13, 2015
Image Size
5.7 MB
Resolution
1439×2560
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
154
Favourites
19 (who?)
Comments
20
×